صدای مشتری
در سیمرغ از انتقادات و پیشنهادهای زبان آموزان و والدین استقبال میگردد. لذا جهت تشویق زبان آموزان برای اظهار انتقادات و پیشنهادات راههای متعددی طراحی شده است که در دسترس همه باشد و براحتی بتوانند انتقادات/ پیشنهادات خود را مطرح نمایند و آموزشگاه بتواند به تمام آنها پاسخ درست و مناسب ارائه نماید .
کانال های انتقال انتقادات و پیشنهادات شما:
۱. مدیر، کارشناسان و کارمندان اداری واحد محل تحصیل
۲. ارتباط تلفنی و پیامکی
۳. ارتباط ایمیلی
توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و ارسال گردند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.