صدای مشتری

 

در سیمرغ از انتقادات و پیشنهادهای زبان آموزان و والدین استقبال میگردد. لذا جهت تشویق زبان آموزان برای‌ اظهار انتقادات و پیشنهادات راههای متعددی طراحی شده است که  در دسترس‌ همه‌ باشد و براحتی‌ بتوانند انتقادات/ پیشنهادات خود را مطرح‌ نمایند و آموزشگاه بتواند به‌ تمام‌ آنها پاسخ‌ درست‌ و مناسب‌ ارائه‌ نماید .

 

 کانال های انتقال انتقادات و پیشنهادات شما:

۱. مدیر، کارشناسان و کارمندان اداری واحد محل تحصیل

۲. ارتباط تلفنی و پیامکی

  • صدای مشتری در ۴۲۳۰۹۱۶۷ (تماس تلفنی)
  • ارتباط مستقیم با واحد مدیریت و آموزش ۰۹۲۲۷۴۰۷۷۵۰ (ارسال پیامک/ تلگرام)

۳. ارتباط ایمیلی

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و ارسال گردند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

  • سیرجان
    بلوار سید جمال الدین اسدآبادی، خیابان جام جم شمالی، آموزشگاه زبان سیمرغ

 

  • نماینده رسمی تیسول کانادا در ایران (سیرجان - کرمان)
  • مرکز تخصصی آزمون های بین المللی تافل کودک و نوجوان در استان کرمان

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد سایت چیست؟
  • عالی
  • خوب
  • متوسط
  • ضعیف